Kontejnerový nosič Mercedes-Benz Atego s chemickým kontejnerem a plošinou
Podvozek
Nosič kontejneru je postaven na podvozku Mercedes-Benz Atego 1527 AF s pohonem všech kol a rozvorem 4 160 mm.
Šestiválcový přeplňovaný agregát dosahuje výkonu 200 kW a splňuje emisní normu Euro VI, převodovka je automatizovaná.
Vozidlo je vybaveno dvěma couvacími kamerami. Jedna je standardně na zadní části samotného podvozku, druhá pak za hydraulickou rukou a sloužící ke kontrole najíždění pod plošinu. Další kamera sleduje provoz před vozidlem a je uchycena na čelním skle, spouští se automaticky po nastartování.
Dvoumístná kabina je vybavena zásahových tabletem o úhlopříčce 9,7″ se softwarem Tereza, který slouží mimo jiné k případné náhradě spojení s operačním informačním střediskem, navigaci, odesílání fotografií a kódů typických činností – tedy statusů.
Dvojice ručních radiostanic Motorola GP340 v provedení EX je upravená pro použití s maskou s integrovaným interkomem.
Prostor kolem vozidla a nad rámem je osvětlen pomocí LED světel.
Na pravém boku Atega je hliníková skříň na uložení vázacích prostředků, pneumatických hadic a elektrických kabelů. Nad levým zadním kolem je uchycen žebřík k přístupu do kontejneru.
O dobíjení a konzervaci akumulátorů se stejně jako o doplňování tlakového vzduchu stará sdružená zásuvka Rettbox-air, která se po nastartování samočinně odpojí.
Podvozek je vybaven nádrží s hydraulickým olejem a čerpadlem, které jsou využívány jak hydraulickou rukou, tak kontejnerovým nakladačem i plošinou.
Kontejnerový nakladač
Jednoramenný teleskopický nosič kontejnerů CTS 08–37-S-PRO o výkonu 8 tun je určen pro manipulaci, přepravu a sklápění vzad vanového kontejneru, včetně překládání na přívěs. Úhel sklápění je 53 °… celý článek zde